Tuule juhtkond on saanud olulist täiendust. Ettevõtte uueks tegevjuhiks ja ainsaks juhatuse liikmeks on nimetatud tehnoloogiaettevõtete kasvufaaside juhtimises kogenud Siim Tempel, kelle eestvedamisel seab Tuul taas fookusesse kliendikogemuse, teenuse kvaliteedi ja taskukohasuse.
Tempeliga koos liituvad juhtkonnaga:
- Kristaps Roze – tootmisjuht, rahvusvahelise kogemusega logistika ja teenuse kvaliteedi ekspert.
- Ago Samma – IT- ja tootejuht, kelle juhtida on äpi töökindlus ja kasutusmugavus.
- Reelika Maranik – turundusjuht, kes on ühtlasi ka Tuule brändi algne looja.
„Tuul on olnud teerajaja – tõime turule esimesed Euroopas toodetud ja kestlikud tõukerattad ajal, mil konkurendid ei saanud oma rattaid töötavana tänavalegi. Meie rattad töötavad tänaseni, üle viie aasta hiljem, ja on ehitatud vähemalt kümneks. Just see kvaliteet ja vastupidavus saavad olema meie teenuse ja juhtimise keskmes,” ütles tegevjuht Siim Tempel.
Selge suund, konkreetne fookus: klient
Viimaste aastate kulude optimeerimise kõrval on mitmes teenusevaldkonnas esinenud tagasilööke. Uus juhtkond seab eesmärgiks nende lahendamise ning klientide usalduse taastamise. Täname kõiki kliente kannatlikkuse eest ning vabandame, kui kogemus pole alati ootustele vastanud.
Tuule lähiaja fookuses on kolm peamist eesmärki
- Taskukohasem hind. Uus hinnastamine on juba rakendunud ning eesmärk on tuua hind veelgi soodsamaks, et jõuda rohkemate inimesteni.
- Klienditeeninduse arendamine. Kiirem, sõbralikum ja inimlikum tugi igas olukorras.
-
Rakenduse arendus. Tagame, et kasutajakogemus äpis oleks sama töökindel ja sujuv nagu meie rattad.
Koostöö linnade ja kogukondadega
Nõudlus mikromobiilsuse järele kasvab ja linnad, nagu Tallinn ja Riia, panustavad üha rohkem kergliiklejate infrastruktuuri. Tuul toetab seda arengut usaldusväärse ja kogukonnakeskse teenusega.
„Oleme suhelnud Transpordiametiga ning jaganud oma vaadet liikluskultuuri parendamiseks. Usume, et eeskujulik kergliikluskultuur sünnib teadlikkusest ja haridusest - samamoodi, nagu see toimib Kopenhaagenis või Amsterdamis. Meie sõnum on selge: 90% sõitjatest on hoolivad ja arvestavad, töötame koos selle nimel, et ka ülejäänud 10% eeskujule järele aitaksime,“ lisas Tempel.